| Newbie advise | |
|
|
|
Author | Message |
---|
Rijswijk17 Elite Member
Posts : 86 Join date : 2007-09-30 Age : 34 Location : Rijswijk (The Hague) , The Netherlands
| Subject: Newbie advise Thu Oct 04, 2007 9:11 pm | |
| If your new on the game and you don't know anything what to do you can ask us or ask experienced players they always know what to do !!!!! If you have players who want to take you somewhere?!?!?! DON'T DO IT !!!! They probably want to kill you and take your stuff. If you doe It's at your own Risk | |
|
| |
Rijswijk17 Elite Member
Posts : 86 Join date : 2007-09-30 Age : 34 Location : Rijswijk (The Hague) , The Netherlands
| Subject: Re: Newbie advise Thu Oct 04, 2007 9:20 pm | |
| Huh what do you mean i don't get what your saying | |
|
| |
alperentjuh Legend Member
Posts : 228 Join date : 2007-10-02 Age : 29 Location : holland
| Subject: lol Fri Oct 05, 2007 4:38 pm | |
| | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Sat Oct 06, 2007 2:12 pm | |
| fine!!! | |
|
| |
bfrnhout Newbie
Posts : 10 Join date : 2007-09-30 Age : 64 Location : Netherlands
| Subject: Re: Newbie advise Sun Oct 07, 2007 12:11 am | |
| good advise.
A point of add. If a player who is experienced in the play. and do this a lot of time luring player to a place and kill them. This will be seen as a act of cheating. | |
|
| |
Rijswijk17 Elite Member
| Subject: Re: Newbie advise Mon Oct 08, 2007 9:23 pm | |
| DOH if you read my post u see i said the same Be patient Grasshopper | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Tue Oct 09, 2007 7:01 pm | |
| haha | |
|
| |
glham14 Elite Member
| Subject: Re: Newbie advise Tue Oct 09, 2007 9:46 pm | |
| | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Wed Oct 10, 2007 6:01 pm | |
| | |
|
| |
Rijswijk17 Elite Member
| |
| |
| Subject: Re: Newbie advise Fri Oct 12, 2007 12:04 pm | |
| uhum je hebt et wel over mijn godsdienst!! | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Fri Oct 12, 2007 12:05 pm | |
| ik heb vandaag suikerfeest en vrij van school!!! | |
|
| |
Rijswijk17 Elite Member
| Subject: Re: Newbie advise Fri Oct 12, 2007 4:31 pm | |
| Jah dus ik vind eerlijk gezegd heel dat Geloof bagger, Christenen zullen ook geen lievertjes zijn qua geloof mja. Mn zusje heeft Moslim al vriend das egt zon sukkel gaat ie 5 keer bidden op vrijdag | |
|
| |
| |
| |
www.WillemWorks.tk Member
Posts : 39 Join date : 2007-09-30 Age : 35 Location : only god knows
| Subject: Re: Newbie advise Sat Oct 13, 2007 8:05 pm | |
| - Rijswijk17 wrote:
- If you have players who want to take you somewhere?!?!?!
...... IEUW, sounds disgusting! | |
|
| |
bfrnhout Newbie
| Subject: geloof Wed Oct 17, 2007 5:42 am | |
| Jongens hou geloof uit deze forum. Voor je het weet slaat het over naar taal die beide niet wil horen of zien. Met als gevolg dat je straks een helebool gezeik krijg op deze forum waar iedereen zich mee gaat bemoeien.
En wie weet waar het heen draait dan. Je zak zoiets vergelijken met Ajax en Fijenoord. uiteindelijk hebben ze via internet afspraken gemaakt om elkaar op een bepaalde plaats de kop in te slaan. En Dat willen we niet hebben.
Ieder zijn geloof.
Als je mij geloof vraagd is het simple. Ik geloof in de heilige sigaret. En vind het heel kwalijk dat ik niet meer zomaar ergens mag roken. Aangezien wij als rokers in de minderheid zijn worden we flink in onze ballen geschopt omdat we steeds minder plaatsen hebben waar we andere kunnen vergiftigen. Het is zo lekker. Smorgens wakker worden en als eerste de heilige sigaret aanbidden door hem op te steken. Daarna je longen uit je lijf hoesten. Bijna verwachten dat ze op tafel liggen omdat je geen lucht meer kan krijgen. Dan een lekker ontbijt wat geen smaak heeft omdat de room je smaak heeft verwoest. En dan weer een sigaret. En natuurlijk weer lekker stevig buggelen. Hopend dat je ontbijt in je lijf blijft. Anders meot je weer opnieuw beginnen met ontbijten. Daarna lekker met de auto naar je werk. Want fietsen kan je niet meer. Je heb geen conditie en is fietsen veel te zwaar. Trouwens je kan tijdens het fietsen geen sigaret op steken. En in de auto lekker wel. Weer na de eerste haal even stevig buggelen. En dan ontdekken dat je bijna van de weg afrijdt. Met grote schrik geef je dan een ruk aan het stuur. En denk HALLELUJA voor de sigaret. Nog een haaltje. En dan tot ontdekking komen dat je tijdens die ruk aan het stuur. Je sigaret tussen je benen door op de grond is gevallen. Dus moet je goed voorover bukken om het van de grind af te rapen. Ander brand hij door de vloerbedekking. Omhoog komen flink op de rem trappen want je voorganger is aangesloten op een file. Je heb geluk net geen botsing. En als troost en aanbidding steek je de volgende maar weer aan.
Kijk is dan nou geen leven op het randje. De meerderheid kan dat niet zeggen.
Laten we het leuk houden en niet over geloof hebben ander valt mijn as weer over mijn toetsen bord. Kan ik die weer schoon maken. Heb ik geen zin in. | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Wed Oct 17, 2007 5:43 pm | |
| zit je nou sigaratten te promoten hier op een site waar de meerderheind 14 - is???... ik schaam me diep in jou hoor, héééél diep -.- | |
|
| |
bfrnhout Newbie
| Subject: Re: Newbie advise Thu Oct 18, 2007 3:24 am | |
| Als je goed lees zit ik ze juist niet te promoten. Lees het verhaaltje maar eens goed. Dan zie je wat een roker allemaal mee te maken krijgt om zijn dag door te komen.
Ik gebruikte alleen deze vergelijking omdat overal ter wereld op het ogenblik roken verboden wordt. Op zich geen probleem hoor. Het is beter niet te roken dan wel.
Trouwens de meeste die hier op deze forum zitten en de leeftijd hebben van 14 of ouder en niet roken zullen het dus ook niet gaan doen. Wat gelukkig goed is.
Maar ik heb liever dat er hier op de forum gechat wordt over hoe slecht het is om te roken. Dan dat we over het geloof hebben. Dit is altijf iets wat ontaard in onenigheid. Dat zeer grote vormen kan aannemen.
Leten we het dus er op houden dat roken slecht is en nog slechter voor jongeren die niet roken maar er aan zitten te denken om het toch te doen omdat het stoer is. DAT IS HET ZEKER NIET. En berouw kom altijd na de zonde. Voor je het weet zit je er aan vaast doordat je verslaaft aan het roken ben. En dan jaren later denk je terug aan het moment dat je er aan begonnen ben met de gedacht was ik er maar nooit aan begonnen.
Hopelijk heb ik hier wat rokerige wolken opgeklaard. | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Thu Oct 18, 2007 10:14 pm | |
| dit is mijn mening ik zal dat vieze spul nooit aanraken nooit!! ik heb men pa laten stoppen door te huilen als hij ging roken endat deeed ik bij mijn opa oom en vriend ook! maar ik dit is mijn mening! | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Fri Oct 19, 2007 7:25 pm | |
| dan doen ze het waarschijnlijk nog steeds, alleen niet waar jij bij bent | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Sat Oct 20, 2007 10:00 pm | |
| mijn opa zie ik elke dag heel vaak en mijn pa ook en mijn pa is ook heel kawaat op zen pa als hij rookt dus de kans is klein en van men vriend weet ik niet zo goed maar ik vertrouw hem | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Sat Oct 20, 2007 10:02 pm | |
| en mijn oom die doet dat niet want hij heeft een klein kind en mijn tante is dood en moet mijn oom op dat kleintje letten en hij weet dat rook niet goed voor hem en dat kind is:() maar wat alls dat kind groot is??? | |
|
| |
bfrnhout Newbie
| Subject: Re: Newbie advise Sun Oct 21, 2007 3:25 am | |
| Goed zo mensen. Roken is niet goed. En wat betreft stiekem roken. Voor hen is de kans heel groot dat ze toch eens gesnapt worden.
Maar laten we voor hen realistisch blijven. Als ze nu gaan roken, worden ze later toch gestraft.
Mooi voorbeeld. (En die komt van mezelf dus ik weet waarover ik het heb) Toen ik nog flink stoomde. (Waar een stoomboot jaloers op kan zijn). Gingen we, mijn vrouw en ik. Een huis kopen. Op zich geen probleem. Alleen werden de maand kosten iets hoger voor ons dan we dachten. Reden ik was een roker.
Waarom dat. Aan de hypotheek zit een verzekering vast welke een vergoeding geeft mocht ik of mijn vrouw overlijden voor de 30 jaar van de hypotheek om zijn. Dit is leuk omdat de lasten voor een van ons dan veel lager word en we dat dan alleen makkelijker op kan brengen. Die verzekering eist een gezondheids verklaring. Die een huisarts moet afgeven. (Voor mij was het een goede verklaring) Alleen stonden er ook vragen in over het roken en hoeveel ik wel niet rookte. Toen alleen al bij de vraag rookt u "JA" ingevult werdt. Ben ik voor de verzekering een risico groep geworden. Ik kan dus eerder dood gaan. Om nu niet voortijdig een grote som geld uit te moeten keren, heeft ze verzekering gewoon gezegd. U gaat €100,-- meer betalen op uw hypotheek om de risico te dekken.
Dus ik werdt gelijk gestraft omdat ik rookte. Terug gerekend werdt mijn pakje tabaco ineens met €8,-- duurder. (Gerekend op 3 pakjes per week). en dat was dus duur roken. Gerekend nu ik denk dat een pakje ongeveer €4,50 kost plus de €8,-- is toch even €12,50 per pakje.
En dit gaat steeds meer gebeuren met mensen die roken. Allerlij verzekeringen worden duurder en wie weet wat nog meer.
Gelukkig rook ik niet meer en kan het geld wat ik nu bespaar aan veel leukere dingen uitgeven. Waar mijn kinderem blij mee zijn. En mijn vrouw ook.
Ik ga niet tegen jongeren zeggen je mag niet roken. Als ik ze zie roken. Ik ga ook niet de oude vent uithangen( Wat ik wel ben)en ze zeggen dat ze er laterspijt van krijgen.
Ik laat iedereen in zijn waarde. En zeg uiteindelijk, van je eigen fouten moet je het leren. Ook al is het iets slecht. En ik hoop dan alleen dat ze het snel ontdekken wat ze fout doen, dan te laat.
Ik gebruik de kennis van mijn zoon goed. Omdat hij 14 jaar is. Als ik iets wil vraag ik het vaak aan hem hoe hij er over denkt en dat geef mij dan weer een geleider om mee te werken.
Iets verbieden werkt meestal in de tegenovergestelde richting. En dat kan je dus beter niet doen.
Ik ben blij dat mijn zoon niet rookt en ik hoop dat hij het ook nooit gaat doen. | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Mon Oct 22, 2007 2:47 pm | |
| mijn moeder zegt :"je bent mijn zoon niet meer als je dat spul aanraakt" wat vind je daarvan? | |
|
| |
| Subject: Re: Newbie advise Tue Oct 23, 2007 6:36 pm | |
| het heeft enkel nadelen dat spul bah!! | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Newbie advise | |
| |
|